Sider

søndag 13. februar 2011

Vårt lille "Gullehjerte" er blitt svært, svært syk.


Siden fredag har jeg og Tom-Espen opplevd et av foreldres verste mareritt - det at et av barna plutselig blir alvorlig sykt. Det som skulle bli en vanlig fredag endte opp med luftambulansetransport av mellomstemann opp til Tromsø. De seks timen vi ventet i Narvik på at flyplasser skulle bli brøytet, sikten skulle bli klar og vår tur i luftambulansekøen skulle komme, var mer enn redselsfulle.
...
Nå er Aron og jeg lagt inn på barneavdelingen i Tromsø. Aron er virkelig syk, og alle her gjør sitt ytterste for å hjelpe ham og tilføre den lille kroppen det den trenger for å komme seg.
Jeg vil be alle om å tenke gode tanker og sende ei lita bønn for at vår lille venn skal komme seg på beina igjen snart og bli helt frisk.
I skrivende stund sover han tungt etter alle medisiner han har fått og alle de store påkjenninger han har hatt og har. 

Akkurat nå er ikke livet så lett, og det er vanskelig å ikke kunne hjelpe sitt lille gull mer enn bare å være tilstede.

12 kommentarer:

  1. Tenke masse på dåkker, Eva. Syns ikke det va nåkka artig :(
    Trur han e i gode hender, og håpe han blir fort frisk og rask igjen.

    Klem til både Aron og mamman

    SvarSlett
  2. Huff, så trasig! Masse gode tanka til dokker.
    God bedring-
    -synnøve-

    SvarSlett
  3. Huff huff, kjære dåkker.
    Skal sende mine varmeste bønner for dere og krysser alt som er for at Aron skal bli helt frisk og fin igjen.
    De beste klæmmer fra Susanne

    SvarSlett
  4. Huff da, skal tenke på dere alle.

    SvarSlett
  5. Åååå...jeg kjenner det river langt inn i hjertet,marg og bein når jeg leser dette.Alle foreldres verste mareritt!!!Jeg skal sende mine varmeste og mest positive tanker til dere....håper den skjønne gutten in bli fort frisk igjen!OG tankene mine går også til deg,det må være forferdelig å være hjelpesløs mor oppi en sånn situasjon!
    toveklem:)

    SvarSlett
  6. Så trist! må være det verste mareritt å oppleve noe slik med sitt barn som man elsker over alt! Kan ikke forestille meg hvor fælt dere alle sammen har det.
    Sender mange gode tanker og håper inderlig at lillegutt snart er på beina igjen!
    Tusen ganger god bedring!

    Tora

    SvarSlett
  7. Sender over de varmeste tankene og de beste ønskene om at han blir frisk igjen!

    Klem fra fru Furu

    SvarSlett
  8. Huff, Eva, kan ikke engang prøve å forestille mæ korsn du og ræstn av familien har d akkurat nu, helt førferdeli og et mammas værste mareritt! Vi tænke nu på dokker alle sammen og krysse alt førr at han Aron ska bli fresk og rask igjen fort.
    -Stor og varm go`bedringsklæm-

    SvarSlett
  9. Kjære Eva

    Sende dåkker masse varme tanka.Håpe Aron blir fort frisk igjæn.
    -En skikkelig varm bamseklæm-

    Cathrine N

    SvarSlett
  10. Eva! Dette var ikke noe hyggelig å høre...
    Tenker masse på dere, og håper det går bra med Aron!

    Sender deg gode tanker og de varmeste klemmer.

    SvarSlett
  11. Sender mange gode varme hjelpende klemmer i disse dagene!! håper han blir friskigjen snart!!

    SvarSlett
  12. Heihei!
    Første gang inne hos deg, en hærlig blogg.
    Tankene mine går til deg og dine. Jeg vet alt om hva du nå går igjennom. Har vært der selv, om det er snart 4 år siden så har en det alltid med seg.

    De varmeste tenker går til dere. Håper han blir frisk igjen snart!!
    klem Signe

    SvarSlett