Sider

onsdag 23. februar 2011

Ulike typer buketter



Mine kjære kollegaer har sendt oss en nydelig bukett. Det varmet godt å få en slik hilsen fra de på jobben.
Godt er det å vite at man har gode arbeidskamerater som støtter og bryr seg.
Tulipaner er forøvrig en av de blomstene jeg liker best - med alle sine herlige farger.
...
Her under ser dere to skjønne små som koser seg i sofaen - "min lille bukett" :o)
Som Aron sier: "Vi ser ut som vanilje og sjokolade!!!" (den ene så lys og den andre så mørk :o)))



2 kommentarer:

  1. Altså, jeg liker tulipaner, men "buketten" underst var min absolutte favoritt...Fiiiiininger:)

    SvarSlett
  2. Ja, det som egentligen er livet er vel de fölelser vi har i stunden når vi er sammen i hverdagen. De blir som et vin av sterke dopper som rymmes i en flaske i vår ransel og gir oss styrke når vi vil, husker at det viktigeste er at vi har hverandre. Klem fra mamma/bestemor som er så uendelig takknemelig

    SvarSlett