Sider

lørdag 19. februar 2011

Hjemme igjen

Etter 6 dager på barneavdelinga i Tromsø, så ankom vi Narvik Lufthavn torsdagskveld. På grunn av at lillebror Gustav hadde mye feber valgte vi å bo hos min farmor frem til idag. Dette fordi vi ikke ønsket å utsette Aron for en infeksjon så kort tid etter at han har vært så syk.
Nå sitter jeg her hjemme i Huset på Holmen, og jeg kan ikke få uttrykt nok om hvor takknemlig jeg er for at alt gikk bra til slutt. Det er herlig å være her hjemme igjen og høre de fire barnestemmene rundt om i huset. Jeg kjenner lykke.
Lykke over at vi har fire friske barn.
Det vil være en periode nå som vi følges tett opp av lege her hjemme i Narvik, og han vil ha dialog med barneavdelinga og professor på blodsykdommer i Tromsø. 
Skulle det mot all formodning komme et tilbakefall så vet vi hva det er, vi har epikrisen liggende klar, og vil raskt kunne få den hjelpen som han vil ha behov for.
Dette skal gå bra.
Jeg må bare tvinge meg selv til å ikke kjenne på et snev av frykt for at verdiene skal synke igjen, men jeg tror det vil ta litt tid før jeg helt klarer å slappe av etter alt det som vi har vært igjennom den siste uken.

Aron og Adrian (bamsen) som venter på Widerøflyet som skulle ta oss med hjem igjen.
Adrian har vært med hele veien - fra mottagelsen på Narvik sykehus, til "intensiven", fra "intensiven" til ambulansen, så over til ambulanseflyet, inn i ny ambulanse og frem til barneavdelinga ved UNN Tromsø.
Det er godt å ha en myk og god følgesvenn som Adrian å holde rundt, når alt rundt en er kaotisk, skummelt og forvirrende.
Adrian har ligget i armkroken hele uka :o)
I kveld skal Adrian og Aron sove godt i senga til Aron!

Ha en fin lørdag alle sammen, og tusen, tusen takk til dere som har kommet med hilsninger både her og pr tlf.
Det har betydd svært mye for meg/oss i den situasjonen vi var i!
Det gir styrke å vite at så mange har tenkt på oss!


2 kommentarer:

  1. Så godt å høre at det har gått bra med Aron, og at dere har fått komme hjem.
    Krysser fingrene for at det ikke blir tilbakeslag.
    Nyt helgen til det fulle!!
    stor klem!

    SvarSlett
  2. Så godt å se at alt bynne å bli bra igjen!
    Å så heldig Adrian har vært som har fått passa på Aronkompis hele tia! Han har nok tatt godt vare på han ♥
    Krysse fingran førr at alt bli bra nu!

    Lørdagsklæm til dokker ♥

    SvarSlett