Sider

søndag 23. januar 2011

Sykdom i hus....

Det blir et kort innlegg fra Huset på Holmen i dag. Vi har fått sjukdom i huset i løpet av natta. Aron våknet i natt og hadde fått "spysjuka". Jeg undres over hvorfor det nesten alltid starter om natta...?
Vi er rimleig trøtte - han og jeg, for det ble mange turer opp i natt. En annen ting jeg undres over er hvor merkelig det er at en far sover så tungt og godt, i forhold til en mor... Eller er det kanskje bare her hos oss det er slik?
Aron sov inne hos meg og Tom-Espen i natt, og Tom-Espen sov så godt til tross alt som skjedde rundt ham. Heldig er den som har et godt sovehjerte ;o)
Jeg har brukt mye av dagen i dag til å vaske, og jeg håper (selv om jeg har vanskelig for å tro det) at vi skal slippe at flere får vondt i magen.
Ja, ja det er ikke annet å gjøre enn å ta det som det kommer.
Bildene her under har ikke så mye med innlegget å gjøre. De viser nå bare et glimt av hvordan jeg oppbevarer enkelte ting på kjøkkenet.

Under kjøkkenskapene har jeg hengende litt avhvert, bla en blomsterkanne, tur-drikke-øser, liten kurv med hvitløk mm. Hadde kanskje ikke vært så dumt å knasket i seg litt hvitløk - mulig det kan holde "bassilurskene" borte ;o) ...

Det har som nevnt vært "vaske-søndag" her hos oss. Forestiller meg at jeg skal klare å forhindre smitte ved å få vasket kopper og kar, bad, håndklær og sengtøy.
Bildet her over viser maskinpulver på glass. Jeg synes det er kjekt å ha det tilgjengelig på oppvaskbenken, og på denne måten ser det nå ganske greit ut å ha det fremme.



1 kommentar:

  1. God bedring;)
    Den der spysjuka e det værste æ vet og håpe vi står han av,det går jo i alle barnehage i byen;(
    Håpe også at resten av dåkker slipp unna!

    Klæm klæm

    SvarSlett