Sider

lørdag 1. januar 2011

Nyttårsfeiring i Huset på Holmen

I år var vi bare fire stykker som feiret nyttår her i Huset på Holmen. Jentene våre har denne julen feiret sammen med sine andre familier, dvs Elise sammen med sin pappa og hans familie i Stavanger, og Vilde sammen med sin mamma og deres familie her i Narvik. Ellers om årene har vi gjerne hatt middagsgjester også, men i år var det "bare" Tom-Espen, guttene og jeg, men det er vel egentlig ikke så bare. Vi er heldige som har hverandre og som er en familie :o)
Tom-Espen laget som vanlig pinnekjøtt til middag, med sin særdeles herlige kålrabistabbe til. Her spares det ikke på hverken smør eller fløte. Smøret han bruker er Kvitseidsmør, samt at han blander i gulerot.
Vi spiste oss mette og gode, før vi gikk ut i 19.30-tiden og sendte opp litt småfyrverkeri sammen med guttene og tente på stjernefyrsikker.
Så avla vi et lite besøk hos våre gode naboer (min kusine og hennes familie).
Guttene gikk og la seg rundt 22, og da var de helt utslitte. Faktisk var de så slitne at de ikke våknet av fyrverkeriet som "smalt av" her i gata noen timer senere. Noe jeg synes er helt utrolig, for det dundret så at huset nærmest ristet...
Ja, ja de har arvet sin fars gode sovehjerte, og det må jeg si er en gave ;o)))


Stua vår, sett fra spisestuen.

Vårt nydelige servise som vi fikk i bryllupsgave 



Godt nytt år til alle dere!!!





3 kommentarer:

  1. Ser ut som dokker hadde en kjæmpekoseli nyttårskvell. Hær va vi 6 store og 4 små tel middag, og han kompis hållt d gåanes helt tel alle rakettan va skutt opp. Så i dag har vi sove læææænge og har bare en skikkeli sløvedag.
    Godt nytt år tel dæ og dine, Eva. Glæde mæ tel å følle dæ og bloggen din i d nye åre!
    -nyttårsklæm-

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg å. Nydelig bord du hadde dekket i går. Pinnekjøtt stod på menyen hos naboen min hvor jeg var i går, deilig måltid,nam.

    SvarSlett
  3. Riktig godt nyttår! Klem/ myr

    SvarSlett