Sider

tirsdag 21. desember 2010

Nye lampetter til jul

 Jeg var i byen her om dagen og kjøpte julegaver, og da fant jeg noen fine lampetter på Lampehuset .
Ganske lenge har jeg vært på utkikk etter noen lampetter som kunne passe her hos oss, men det har virkelig vært vanskelig å finne noen. Selvfølgelig skulle man "snuble" over noen akkurat i denne julegavetiden, men heldigvis var de ikke dyre.
Synes de blei så fine i stua vår, og det gjorde seg med litt lys over sofaen vår :o)


Her ser dere litt av stua vår.

Her er litt av julepynten vi har laget. Merk dere engelen til Vilde med gitar og Aron sin med den sure munnen ;o)

Idag tok jeg og guttene juleferie, og godt er det for jeg er ikke helt i form. Vondt i halsen og tett i nesa, men det går seg nok snart til.
I år feirer ikke jentene jul sammen med oss. Elise har reist til sin pappa i Stavanger, og storkoser seg der, og  Vilde feirer jul hos mammaen sin.


3 kommentarer:

  1. Kanonfina lampor,vilket härligt fynd;)

    SvarSlett
  2. Lekre lampetter, passer utrolig flott sammen med de flotte brudebildene.

    SvarSlett
  3. koselig å lese om alle juleforberedelser på Holmenveien 7. Rart at vi aldri får ha noen av dem sammen bare. Her er det også litt jul på gang. Har baka et pepperkakehus i dag og også litt pepperkaker. Jeg, pappa og Ida har varit i Nacka forum og handla litt julegaver, fikat. Har også vondt i halsen og skal nu ligge på soffan resten av kvelden med litt varm glögg og kaffe for halsen. Glad i dokker. Bestemor

    SvarSlett