Sider

torsdag 16. desember 2010

Julegran i gave


Jeg har skrevet om det før, og må bare få lov å skrive om det igjen. Vi kjenner så utrolig mange snille mennesker! I går fikk jeg igjen en bekreftelse på dette igjen.
I et par dager nå har jeg vært hjemme med en syk liten Gustav. Plutselig ringte telefonen og det var han vi skulle kjøpe juletre av. Han trodde vi var på jobb og hadde tenkt å levere treet på trappa, og måtte bare vite husnummeret vårt.
Da han kom med treet ville han ikke ha betalt for det. Han gav oss det i julepresang!
Tenk så snilt!!!
Og det er den fineste grana vi har noensinne har hatt! Nyhugget gran, med tette, jevne greiner.
Jeg er så glad og takknemlig over at vi stadigvekk får oppleve at der er så mange rundt oss som vil oss vel :o)

Og ikke nok med det - i går fikk jeg også et julekort som virkelig "varmet mi sjel".

Takk til alle dere som med ord og/eller gjerninger beriker vår hverdag!

Ønsker dere alle ei fortsatt fin advent.





2 kommentarer:

  1. Heisan du. Flott juletre du har fått. Heldige deg!
    God bedring til Gustav.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  2. Så koseli :D
    Fins vel ikke nå som varme mer, en gode medmenneska ♥

    Go bedring til lillesnusket..

    Klæm

    SvarSlett