Sider

søndag 31. oktober 2010

Velkommen


I dag var jeg og ungene ute og gjorde det litt fint utenfor inngangspartiet. Vi var nede i hagen og fant greiner som jeg lagde en krans av, og vi pyntet med noen kvister og steiner på trappa.
Vi har lyst til at de som kommer på besøk til oss skal føle seg velkommen :)
Resultatet ble nå ganske greit...?
Hos oss feires det ikke noen skummel "skrekk og gru" Halloween, som dere vil se på bildene her under. Jeg ønsker ikke at barna mine skal gå rundt med monstermasker og dødningehoder, og de synes foreløbig at det er helt greit. Minsten sa han var en hund, mellomsten var en bamse og storpia mi lånte etterhvert en svart kjole av meg og sminket seg litt.
Hun tok guttene med på en liten runde i nabolaget, men lillegutt syntes nok det var litt slitsomt og ville ganske fort hjem :)
Elise og en venninne gikk en tur sammen, før de kom hjem og så på en film.
Ellers har "mor" (mormor) vært på middag her. "Beste" (farmor) kom også etterhvert og vi drakk ettermiddagskaffe sammen.
Vel så viktig som å ære og minnes de døde, så bør vi som er her være flinke til å ta vare på hverandre.
Det er godt å ha familie, og det er godt å ha mulighet til å få være sammen.
...
Bilde: Her har vi pyntet litt på trappa.

Bilde: Her kom våre tre og ringte på. Minsten følte han var fint ferdig etter å ha "besøkt" 4 hus :)

Bilde: Hunden og Bamsen

Bilde: Her studerer minstemann "fangsten" sin.

Ønsker dere alle ei fin kommende uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar