Sider

søndag 17. oktober 2010

Lysekrone i hus

Bilde: Lysekrone fra Lisbeth Dahl
I går fikk vi en ny lysekrone i hus. Det er en bursdagsgave til meg, da jeg fyller de urunde 37 førstkommende onsdag. Lysekronen har jeg kjøpt på Celines Hus, og det er en Lisbeth Dahl. Jeg synes den hadde en veldig grei pris - ca 1.200kr, og så fikk jeg 20% rabatt da jeg kjøpte den på bloggtreffet (Christine gav alle som deltok 20% på alt i butikken :))
Mor i huset er lykkelig over lysekronen som henger som et vakkert smykke over spisestuebordet.
Småguttene i huset er lykkelige over pappesken som fulgte med lysekronen. Den ble raskt gjort om til en båt. Nærmere bestemt Hurtigruta :)
...

Bilde: Vårt nye "smykke" over spisestuebordet.

Bilde: Gutta på "Hurtigrutetur"....

Ha en fin søndag alle dere!

5 kommentarer:

  1. Det er noe av det VAKRESTE vi har sett!!!:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så utruli herli bilde av guttan :D
    Ska ikke så mye til førr å gjør dem fornøyd ;)
    Lysekrona e bare nydeli!

    Ha en flott søndagskveld :)

    Klæm

    SvarSlett
  3. Hei! Tror nok du har helt rett i det... Huset ligger på Melbu og ut fra det jeg ser på bloggen din så tror jeg vi kommer fra samme plass :-)

    Jeg er utflyttet Melbu-væring men bor jo ikke så langt unna... Godt å kunne reise hjem med jevne mellomrom.

    Nydelig blogg du har! Har lagt deg til så jeg kan følge med!

    Ann-Torill :-)

    SvarSlett
  4. Det var en underbart vacker krona, till ett mycket bra pris. Vi köpte en gammal i lördags för 3900 kr. Men vi får först hem den om ca 2 veckor, vi vill ha vissa ljushållare omgjorda till stearinljus. Ha en fin start på nya veckan!
    Kram Pia

    SvarSlett
  5. Nydelig!!!! Så heldig du er:) Grattis med dagen!

    SvarSlett