Sider

søndag 3. oktober 2010

Dagen i dag


 

I dag er det 1 år og en uke siden vi giftet oss. Det var virkelig en fin og minnerik dag.
Tiden går så fort...samtidig som det somme tider føles som om tiden er en uendelig evighet. Tenk på alt det som ett helt år rommer!
...
Jeg har vært lenge vekke fra bloggen min - mest pga de store "tekniske" problemene jeg har med mobilen min og at jeg ikke får lastet over bilder fra den, men også fordi jeg ikke har følt at ettermiddagene har strukket til til å sitte fremfor pcn.
I dag skal barna og jeg komme oss ut i det fantastiske høstværet, og jeg skal ta med meg kameraet ut.
Skal se om vi ikke får laget et fint lite høstinnlegg fra Huset på Holmen ;-)
Synes bare det er så utrolig mye mer slitsom å bruke kameraet og ikke mobilkameraet - bildene blir ikke like gode heller.
Høyt på ønskelisten står ny mobil med godt kamera!






Ha en fin søndag alle sammen!!!




7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Tenk et helt år,tiden går altså bra fort.
    Ha en super søndag!
    Her går turen til vakre skjomen.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye, nydelige bilder alle sammen. Her er det å skikkelig høstvær i dag, så det blir nok søndagstur i fullt regntøy. Sjarmerende og ut og se på sjøen i slikt vær å da.

    SvarSlett
  3. Gratulerer! :)

    Ha en koselig høstdag...

    klem Mary-Ann

    SvarSlett
  4. Gratulerer:)

    Ha en kjempekoselig dag:) Nydelige bilder:)

    Klem:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer, et herlig bryllup, ser det ut til å ha vært?

    Ja et år rommer mye, det er helt sant! Mye kan skje iløpet av året...Og jeg satt kkurat og ergret meg her over alt styret med ledninger og greier til kameraet, du verden hvor jeg savner Nokia N95`en som hadde godt kamera, og det var enkelt med blutooth, sukk! Mobilen er jo alltid med, liksom:)

    Klem fra Mariann

    SvarSlett
  6. Gratulere så masse :)
    ja åran går dessverre alt førr fort innimellom :D

    Håpe dokker har hatt en flott dag!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  7. Hei hei
    Lysekronene er endelig kommet inn på Celines Hus.
    PS: nydelige bilda

    SvarSlett