Sider

torsdag 7. oktober 2010

Høst


Har virkelig slitt med å få lagt inn bilder på bloggen min... Nå endelig fikk jeg det til :)
Bildene i dette innlegget er fra utedagen jeg og barna hadde på søndag.
Det var en skikkelig herlig dag. Jeg må si at denne høsten har vi vært heldige med været, og jeg kjenner at jeg nok setter ekstra pris på det etter den regnfulle sommeren vi hadde i år.
...
I dag måtte jeg til barnehagen og hente minstemann. Han var ikke helt god i sin lille "magebraske". Nå er han i toppform og har knasket i seg både kjeks og chips.
I morgen har jeg tatt ut en feriedag og skal være hjemme med barna. Jentene har høstferie og guttene får også en dag fri. På ettermiddagen drar jeg med fly til Bodø, skal på møte i forbindelse med N.K.S.
Gleder meg til møtet, men gruer meg litt til flyturen - i dag blåser det nemlig rimelig friskt.
Har vel et bittelite snev av flyskrekk... :-o


Bilde: Elise i full fart...
...

Bilde: Tursjokolde hører med på en utedag.
...

Bilde: Aron "Klatremus"
...

Bilde: Uteøkt nr.2 - hjemme i hagen var det mye spennende å finne. Bla is som hadde frosset til i alle mulige fasonger i barnas leker.
...

Bilde: Se på denne ishånda!
...

Bilde: Ei hand å holde i.... :o)


4 kommentarer:

  1. Flere som sliter med bilder og blogspot om dagen ja ;)
    Godt med litt høstferie da.
    God tur!

    SvarSlett
  2. Så fina bilder, gulliga!
    Har en mysig fredag!
    Kram Sirpa
    Ps Jag har en lite utlottning hos mig!

    SvarSlett
  3. tack tant eva...jag har fått en docka...kram anabelle...mormor hälsar

    SvarSlett