Sider

tirsdag 12. oktober 2010

Høst i min hage



Bildet her over tok jeg i godværet forrige søndag. Siden da har godværet og den fine temperaturen blitt byttet ut med både hagel, snø og kulde...
 Igår kveld la det seg utrolig nok et hvitt teppe på marka. Det føles litt vel tidlig å få vinter alt nå,  men heldigvis var snøen borte i morges og veiene var "avbæra". 
Tiden er nok inne for at vi bør lete frem vinterklær og vintersko, man vet lite om hvilket vær som venter fra dag til annen.
Jeg har forresten vært ute og kjøpt garn idag. Aron har bestilt lester til seg og Gustav i samme farger som jeg har strikket hals og luer i til dem.
Synes det er kjempe koselig at guttene blir så glade når jeg strikker til dem :)

Avslutter her med et bilde av mine selvplantede stemorsblomster - og da mener jeg selvplantet, for de har plantet seg selv. De har kommet opp innimellom rosebuskene under altankassene som jeg alltid har stemor i.
Stemorsblomsten er en av mine absolutte favoritter. De er nydelige, mangfoldige og utrolig sterke.
Se på disse små som titter frem, og blomstrer selv langt ut i en nord-norsk høst.

God natt til alle dere.

2 kommentarer:

  1. Ja høsten er her for fullt, og det er vel ikke lenge før vinteren er her heller. Håper på lenge til snø. Flotte farger og vi får nyte det så lenge vi kan.

    Klemmer fra Ann<3

    SvarSlett
  2. SÅ FINT!
    Har en skön onsdag!
    Kram Sirpa

    SvarSlett