Sider

søndag 10. oktober 2010

Hjemme igjen


Bilde: Hjertebilde malt av Aron til meg.

Så var jeg hjemme igjen etter en fantastisk helg i Bodø. Jeg er så heldig å få lov å være vara i fylkesstyret til Nordland N.K.S. Vi har hatt møtevirksomhet,kurs og vært med på 100 års feiringen av en forening.
Det var første gang jeg fikk møte denne gjengen som styret består av, og for meg var det virkelig en flott opplevelse.
Maken til herlige, engasjerte og dyktige damer. Jeg er blitt så inspirert etter denne helgen, og jeg kjenner virkelig at jeg er stolt av å være en sanitetskvinne.  Det ligger så mye omsorg og kjærlighet i sanitetskvinnenes arbeid og historie, og det er ikke rent lite de har bygd opp, støttet og engasjert seg i opp gjennom årene.
...
Men etter en spennende og fin helg borte så var det nå deilig å være hjemme igjen også. Fire glade barn ventet spent her på meg og på "Bodø-gavene" :)

Er jeg ikke heldig som har dem?
Jo, selvfølgelig er jeg heldig! Heldigst i verden som får være mamma til Elise, Aron og Gustav, og ste-mamma til Vilde :)
Mine fire herlige unger!




4 kommentarer:

  1. Hej!
    Barnen är ju livets salt! Våran sakatt!
    Har en fn kommande vecka!
    Kram Sirpa

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Utrolig koselig innlegg:) Kjempefine bilder:) Du skriver så bra!!

    Klem fra tvillingene:)

    SvarSlett
  3. Heisan du og velkommen hjem igjen.
    Vakre bilder du viser, og så koselig gave du fikk da. Heldige deg.
    Klæmmer fra Susanne

    SvarSlett
  4. fire herlige unger :D og nydelig bilde.
    ha en fin uke
    /myr

    SvarSlett