Sider

onsdag 20. oktober 2010

Gave fra min datter



Ja her ser dere altså 37-åringen - jeg fyller år i dag ;-). Det er ikke ofte jeg legger inn bilder av meg selv, men av og til kan man jo gjøre et lite unntak. Hadde så lyst til å vise dere den flotte ørepynten som jeg har fått av min datter. Synes hun har vært utrolig flink da hun valgte ut en presang til meg :)
Vi har vært "grufne" i halsen i noen dager - jeg og gutta, men heldigvis er formen bra i dag, og vi skal ha et lite familieselskap i kveld.
Gleder meg.
Det er alltid så koselig når familien samles!!!

8 kommentarer:

  1. HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR, JA DEG VIL VI GRATULERER!
    Gratulerer så masse med dagen din. Flotte ørdobber du har fått. Heldige deg.
    Ønsker deg en kjempefin dag med masse pakker og kos.
    Bursdagsklæmmer fra Susanne

    SvarSlett
  2. Gratulere så masse me dagen :)
    Håpe du får en flott dag lamme familien!
    Nydelie øredobba :)

    klæm Trine

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med dagen!! Så pen du er, og du holder deg godt til å være 9 år eldre enn oss!:) Ha en fiiiin dag:) Og fine øredobber:)

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen din. Nydelige øredobber. Kos deg masse

    SvarSlett
  5. Så koselig og fin gave :) Gratulerer så masse med dagen, artig med bursdag!

    SvarSlett
  6. Gratulere så mye me dagen, unge dame! Nydelie øredobba, så di skjønne æ godt at du må vise fram. Håpe du har en super bursdag!
    Stor bursdagsklæm

    SvarSlett
  7. G R A T U L E R E R med dagen Eva.
    Ønsker deg en flott dag.

    Klæm Cathrine

    SvarSlett
  8. Stort grattis på födelsedagen, och vilken bra smak din dotter har!
    Kram Pia

    SvarSlett