Sider

søndag 24. oktober 2010

Fantastiske gaver og fabelaktige venninner

I går hadde jeg et lite "Dame selskap" i anledning min bursdag i onsdags. Vi hadde det så hyggelig, spiste deilig "fingermat" lagd av Delikatessen hvor mannen min jobber. Vi spiste "lefse" med spekeskinke, "lefse" med kylling og brie med pesto. I tillegg hadde Tom-Espen lagd en kyllingsalat  og dressing til oss :)
Mine gode venninner kom med noen fantastiske gaver! Jeg fikk bla mine aller første Green Gate kopper, lyse blå med prikker. Jeg ble så glad!
De er bare helt nydelige!
Koppene er kjøpt på Nicolines Verden, hos Cathrine med bloggen Nicolines verden
Hun hadde tipset den ene venninnen min Hege, om at noen av mine andre venninner  hadde vært innom og kjøpt kaffekopper og asjetter. Så da fikk jeg Kaffelatte kopper også :)
...
 Bilde: Kaffekopper og fat fra Lena, Lena, Kristin og Ruth.
....

Bilde: Disse deilige tøflene fikk jeg av Christina med bloggen Min lille lykke.
De er også kjøpt på Nicolines verden.
...


Bilde: Teksten inni dette kortet var bare så nydelig! Jeg viser dere kun forsiden for jeg kjenner at teksten var veldig personlig. Takk for de fine og rørende ordene "Tøtte-piene" mine.

I en travel hverdag med en liten "flokk" barn, full jobb og en del engasjement på fritiden, så blir det ofte slik at man ikke prioriterer sosialt samvær med venninner.
Men så utrolig deilig det er når man treffes og får god tid til å prate og le sammen.
Jeg har så mange flotte mennesker rundt meg! Gode, lojale venninner.
Takk for at dere finnes! Og takk for at dere beriker mitt liv :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar