Sider

torsdag 14. oktober 2010

Bloggtreff på Celines Hus


Bilde: I mangel på bilder fra kvelden igår har jeg fotografert logoen på posen fra Celines Hus.

Igår kveld var jeg på bloggtreff, arrangert av Christine bak bloggen Hvit stil og interiørbutikken Celines Hus. Hun hadde i samarbeid med Lindahl fargehandel laget et supert opplegg for interiør- og oppussingsivrige damer :)
Vi virkelig storkoste oss!
Men tenk at jeg klarte å glemme kameraet mitt!!! Ja, ja det er jo meg i et nøtteskall - alltid litt distre'.
Det er virkelig en fryd å komme inn i butikken til Christine. Den er lys og lekker, men MASSE "duppedingser". Jeg liker så godt at der er litt av hvert, også til de yngste familiemedlemmene. Denne gangen fant jeg noen flotte knotter til en gammel ombygd "herrekommode" som jeg har på minsten sitt rom.

Bilde: Små kroneknotter til en liten "mann" sin herrekommode :)

Må dere alle ha en fin kveld!


3 kommentarer:

  1. Kan tenke meg at dere koste dere ja.
    Det virker fristende å bli kjent med menneskene bak de fine bloggene her inne, så jeg håper jeg får kommet meg avgårde på et bloggtreff jeg også.

    Knottene du viser var kjempesøte!

    Lykkeliten

    SvarSlett
  2. førr nån søte knotta :D
    va en kjempekoseli kveld i går ;)

    Klæm

    SvarSlett