Sider

mandag 25. oktober 2010

Huff for en dag!!!


Bilde: Denne skjønne "gotteskåla" har jeg fått av min gode, snille venninne Trine :) Hun sendte meg en melding en dag om hva jeg likte best av smørbukk eller dumle. Dere ser på innholdet hva svaret var.

Dagen i dag:
* De to minste, min stedatter og jeg skal dra av sted til barnehage, ungdomsskole og jobb: Bildørene sitter STØKK fast! De har frosset igjen. Med stor makt klarer jeg etter mye om og men og bryte opp en dør og vi kommer oss avsted.
* Jeg kommer på jobb: Kontordøra mi er låst, og jeg har ikke nøkkel... Får lånt meg en nøkkel av renholderen.
* Er godt i gang på jobb: Datamaskinen (nettet) streiker og jeg blir "kastet" ut av pcn...
* Jeg skal på Fysaktrening som i dag er ute, oppe ved vannkraftverket, halvt oppe i fjellet: Jeg oppdager at jeg har glemt vindjakka hjemme... Jeg har to alternativer dersom jeg skal rekke treninga - jogge i kåpa eller kjøpe en rimelig jakke på tur til trening (valgte det siste).
* Jeg kommer fra trening og skal tilbake på jobb. Jeg tar nesten aldri heisen, men gjør det nå for at det skal gå fort: Heisen stopper mellom to etasjer...

skal jeg slappe av resten av kvelden og kose meg med en karamell. Så håper jeg at dagen i morgen byr på mindre stress og frustrasjon ;o)

4 kommentarer:

  1. Bevaremegvel..det ville seg virkelig ikke for deg i dag. Får ønske deg en bedre dag i morgen:-)

    SvarSlett
  2. Hjelpe meg for en dag, skikkelig mandag!
    Godt med en god venninne som kommer med karameller (lenge siden jeg har smakt SmørBukk, kom jeg på nå :) )
    Legg deg tidlig, og sats på en bedre dag i morgen!
    Klem

    SvarSlett
  3. Huff huff, syns du fortjener minst tre jeg :)
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  4. Huff førr en dag..
    Kos dæ me smørbukkene dine :)
    Det har du bare godt av nu :)

    Klæm

    SvarSlett