Sider

onsdag 20. oktober 2010

20.10.2010

Her er et lite "knippe" av alt det fine jeg har fått i dag. Spesielt vil jeg nevne sommerfuglhårspennen oppe i høyre hjørne. Den har jeg fått av Aron, gutten min på 5 år. For ganske mange uker siden kan jeg huske at han spurte meg om hva jeg likte veldig godt, og om jeg var glad i sommerfugler. Jeg svarte at jeg syntes de er veldig fine. I forrige uke var Aron på handletur sammen med Oldebeste (min farmor), og bla skulle de finne noe som han kunne gi meg i gave. Han hadde vært fast bestemt på at han ville gi meg en sommerfugl. De hadde lett og bla spurt på Glitter om de hadde noen der, men butikkdamen mente at de ikke hadde det.
Men tror dere ikke at min lille Aron fant denne hårspennen der :)
Da han la seg i kveld sa han: "Vil du at æ skal passe på den førr dæ?"
Jeg svarte at han kunne bestemme selv om han skulle det eller om jeg skulle ha den i håret.
Han svarte: "Du kan ha den i håret, men kan du vær så snill å ha den i håret når det e masse sånne sommerfugla ute og flyg?"
Gode gutten min, selvfølgelig skal mamma ha den i håret når det kommer sommerfugler ute!
...
Det snør som bare det ute. kan ikke huske at det noen gang før har snødd slik på min bursdag.
....

Hagemøblene...bør nok få dem i hus...De er neste sommers maleprosjekt.
...

Så vil jeg sende litt lys og varme til alle dere som er innom og besøker meg av og til her på bloggen.
En vennlig hilsen til dere ukjente og til dere kjente, en klem til slekt og venner som befinner seg langt unna oss, men som gjennom bloggen kan følge livet i Huset på Holmen litt :)

God natt mine venner!


3 kommentarer:

  1. Hipp hipp huuuuurra for dæ Evaaaaaa♥

    SvarSlett
  2. Førr en herli snuskegutt <3
    Får jo tåra i øyan :)

    Ser ut til at du har hatt en fantastisk dag :)
    Å datoen va jo kul da.. ikke tenkt over at det va 20102010 :D

    Ha en flott vinterdag :)

    klæm

    SvarSlett