Sider

onsdag 15. september 2010

Vinneren er trukket



Vinneren av mitt signerte trykk "Savn" er trukket.
Det ble Lene med bloggen Krea-mormor som vant :)
Håper du blir fornøyd med trykket og at du finner plass til det i ditt hjem.

Ellers er jeg særdeles lite innom bloggen for tiden - jeg har store problemer med pcn min samt overføring av bilder.
Skal prøve å få løst problemet snarest.

For å se fler av mine arbeider kan du besøke min kunstblogg:

Den vil bli oppdatert med nye malerier i oktober/november.
Håper på å få stilt ut mine nyeste malerier i november/desember.

10 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren och tack till dig för ett fin genomfört lotteri.
    Kram Pia

    SvarSlett
  2. Grattis till vinnaren av ditt fina konstverk! Lite avundsjuk blir jag, men man kan ju inte vinna jämt... ;-)

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvarSlett
  3. Jubiii det er jo mig. Glæder mig til at modtage det skønne billede.

    SvarSlett
  4. Skal lige have din mailadr. så kommer der en adresse. Knus og takker

    SvarSlett
  5. Grattis till vinnaren!
    Tack för en fin tävlign!
    Kram Sirpa

    SvarSlett
  6. Åh, heldige vinneren!
    Få orden på pc'en Eva - savner deg!
    klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  7. Heisan du og gratulerer så masse til den heldige vinneren.
    Kjedelig å bli plaget med pcèn. Håper du får den i orden snart.
    Ha ei fin helg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  8. grattis til heldig vinner :D

    SvarSlett
  9. Kjempefin blogg du har:) Du har noen flere følgere enn oss, men ikke mange! Kjempefine bilder! Og dere har et nydelig hus!! La oss til som følger, og gleder oss til å følge deg videre:)

    klem:)

    SvarSlett