Sider

tirsdag 24. august 2010

Sommeren 2010

Dette var sommeren med oppussing i fokus, hvor gulv ble malt, vegger revet, vinduer fikk listverk og jeg fant min drømmetapet...
...

Prinsesse-epoken var for godt over her i Huset på Holmen...og Elise hadde et nytt rom som ventet på henne da hun kom hjem fra ferie hos sin pappa...
...

Aron flyttet inn på gammelrommet til Elise, og fikk sileseng og masse "tumleplass"...
...

Denne sommeren har vi alle vært kreative: minstemann dekorerte vinduskarmen, jeg lagde alfabet til mellomstemann og sommerværet ute gjorde at vi måtte finne på litt mere ting inne enn ellers om årene...
...

...vi fikk i det minste prøvd regntøyet godt ut, og når sant skal sies så synes jeg nok at ordtaket "Det finns ikke dårlig vær, bare dårlige klær" stemmer litt :o)
...

Innimellom regnskyllene hadde vi fine stunder på trappa...igjen takk til nabo O. som har hjelp oss med å få den på plass...
...

..men så hadde vi noen riktig herlige soldager også. Ingen steder er bedre på jord enn Nord-Norge på en godværsdag...ute i hagen, under syrintreet, med kjeks, smågodt og rødsaft. Kan det bli bedre? ;0)
...

Det meste av ferien gikk til oppussing her hjemme, men vi rakk med en liten ferietur til Vesterålen.
Stor stas var det på tur hjem når guttene fikk mate geitekillingene i Gullnesfjorden...
...
...dessverre var dette også sommeren vi fikk oppleve å være blandt de første til en dødsulykke, bare minutter etter at bildene her over ble tatt.
...

...

Her er mine herlige små. Minstemann ble tre år i sommer, mellomstemann er nå førskolegutt og storpia mi har begynt i 6.klasse.
...

Vi har hatt en fin sommer, og kjenner på lufta at høsten melder sin ankomst. Jeg synes det er herlig at det "skjømmes" ute på kvelden og at lufta er så skarp og klar.
Jeg kjenner at nå er jeg klar for å hilse høsten velkommen!

En litt høstlig klem til dere alle fra

2 kommentarer:

  1. Takk for at du deler en herlig sommer med oss!

    så fine rommene ble.
    Her står barnerom på listen, det trenger absolutt en ansiktsløfting, så takk for inspirasjon!

    Ønsker deg en fin kveld!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett