Sider

søndag 15. august 2010

Søndags ro

Nå om dagen er det nesten bare å holde seg innendørs. Det blåser, regner og er kjølig ute. Jentene ville ta med seg guttene opp på lekeplassen idag, og da var det bare å hyre dem godt, for her råder det på langt nær noen sommertemperatur...
Ellers har det vært ei rolig og avslappende helg her i huset. Jeg har malt litt på noen bilder, ellers har det vært svært lite nyttig det jeg har foretatt meg.
Fotballsesongen er i gang igjen, det har jeg fått merke. Vi skulle egentlig på besøk til noen gode venner og drikke kaffe, men det ble vanskelig for Tom-Espen å finne plass i tidsskjemaet hans til både søndagsmiddag, kaffebesøk og fotball.
Jeg har foreslått at han kan ta opp kampene og se dem etterpå... ;-) Tydeligvis er det en helt utenkelig tanke for en fotballfrelst mann.
Det ble til at vi drar på besøk en annen dag - ikke noe gøy å stresse når man nå først skal på besøk. I går var vi hos farmor og fikk rømmegrøt. Det var virkelig kos! Jeg er så glad for at jeg har mine to bestemødre her i byen.
Her under følger noen bilder fra dagens to lekekamerater. Fuglen vår "Arthur Flax" kommer så snart vi spiser noe som knastrer. Her er det Gustav som spiser ostepop :)
...


Ha en fortsatt fin søndag!


1 kommentar: