Sider

mandag 30. august 2010

Helgekos

Jeg merker at det ikke blir prioritert å blogge så ofte nå som da vi hadde ferie. Ettermiddagene og kveldene går fort og jeg nyter egentlig pcfrie kvelder. Det kan jo ha litt å gjøre med at man sitter fremfor en pc hele arbeidsdagen. Men et og annet innlegg kommer det nå her i fra Huset på Holmen. Ikke minst er det viktig å holde Bæstemor i Stockholm oppdatert :)
Fredag var jeg, Elise og Gustav i Troms på militærsykehuset en tur. Vi hadde en fin tur, men jeg kjente det var godt å komme trygt hjem igjen. Synes det var mye trafikk på veien da vi kjørte hjem, og som den "holde-fartsgrense-bilisten" jeg er så blir jeg stresset av alle som legger seg "oppi" støtfangeren.
...
I helga var Vilde her hos oss, så da var vi fulltallige her i huset :)
Søndag lagde jeg en deilig lunsj til oss: Varme ostesmørbrød og sjokolade-milkshake.
Med andre ord en vellykket lunsj i følge våre fire håpefulle!


Her gir vi oss ikke før koppen er tom...og da mener jeg HELT tom!

Bilde fra et litt kaotisk frokostbord :)

Ha ei fin uke alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Det er jo så deilig når alle er samlet!
    Så herlig bukett med unger rundt frokostbordet - bedre kan det vel ikke bli:)

    Ønsker deg en fin dag, Eva.
    (Nå skal jeg få dreis på bloggen igjen...
    Er litt lat for tida.)
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Hej!
    Vad fina de är!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvarSlett