Sider

søndag 22. august 2010

Fotballturnering i Ballangen


Bilde: Fotball-jenta vår.

I dag har vi vært på fotballturnering i Ballangen og sett på Elise og laget hennes.
Det ble ikke noen seire på jentene i dag, men de spilte godt :)
Slike turneringer er kjempekos, og man møter masse kjentfolk.
Guttene våre var tidvis litt ville når vi kiket på kampene. De er enda litt for små til å orke å følge særlig lenge med. Jeg tror de syntes det var mest stas med is og vafler i pausen mellom kampene.
...
Det har vært en fin dag og ei fin helg!
I kveld skal jeg ned i kjelleren og male på de nye maleriene jeg har på gang.
Litt nye farger, men også en hel del av det samme som tidligere.

Ønsker alle dere som er innom her ei fin kommende uke!!!

PS Ikke glem å titt innom konkurransen min HER

1 kommentar:

  1. Det er bare så supergøy med disse turneringene. Koser meg glugg i hjel...utrolig gøy å se idrettsgleden hos alle barna.Og, som du sier, det sosiale med voksne og barn sammen...kan det bli bedre"smiler" Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett