Sider

søndag 22. august 2010

Bare noen få ord


Bilde: En liten seilbåt, laget av naboen vår av rekved, blader og snøre. Synes den var så utrolig fin så jeg måtte bare få ta et bilde av den. Enkel å lage og en fin ide'.

Bare noen få ord her fra Huset på Holmen. For tiden sliter jeg med å få tatt bilder. Jeg bruker mest mobilen til å ta bilder. Mobilen tar bedre bilder enn kameraet mitt i dagslys, men nå har jeg ikke kunnet laste over bilder fra den til pcn på ca en måned.
Bloggingen blir noe begrenset pga det. Må vel snart prøve å få noen til å se på hva det kan komme av, for jeg forstår det ikke.
...
Vi har hatt ei strålende uke her i nord med MASSE godvær! Det har vært herlig å kunne nyte varme ettermiddager etter jobb.
Ellers har Christine med Hvit stil åpnet sin butikk her i Narvik - "Celines Hus". Jeg må si at butikken levde opp til alle mine forventninger, her var så mye fint! Kjekt var det også å oppdagen at prisene var veldig greie.
...
I dag bærer det avgårde til Ballangen. Storpia vår er med i ei forballturnering. I går spilte de en uavgjort, tapte en og vant en. Hun var kjempe fornøyd med det.


Ellers vil jeg takke for tipsene i forhold til gyngestolen! Har vært og kiket på de tipsene jeg har fått.

Ønsker dere alle en kjempe fin søndag :)

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar