Sider

lørdag 14. august 2010

Alt som skulle ha vært gjort...


Årets regnfulle sommer her nord har bydd på noen utfordringer i forhold til alle de planer man har hatt om alt som skulle gjøres utenfor husets fire vegger.
De gamle hagemøblene fra mor og far skulle skrapes og males på nytt, terassen skulle få et til strøk med beis , garasjen vår som har sett sine beste dager for svært, svært lenge siden burde ha fått et par strøk med maling, fuglehset som far snekret til meg for mange år siden skulle bli ferdigmalt og få papp på taket, jeg skulle plante og stelle i hagen....
Ja, ja det er ikke verdens undergang. Jeg tror jeg skal ta å tørke av møblene og sette de inn i garsjen og håpe på bedre malevær til neste år. Fuglehuset skal jeg ta ned i kjelleren og få malt det ferdig.
Hagene og blomstene får bare klare seg selv i år.
Inne i huset er det varmt, godt og lunt.
Om noen små timer skal vi til farmor og spise rømmegrøt :)



Jeg ønsker dere alle ei riktig fin helg!
Takk til alle dere som har meldt dere på konkurransen min, og for alle de koselige kommentarene!


1 kommentar:

  1. Jag har också planer på målar arbete man kan göra under vintern.

    SvarSlett