Sider

fredag 16. juli 2010

Oppussingsdag 23: Gyngestolen kom og sparklinga fortsetter


Da vi var på ferie i Vesterålen var vi innom et par bruktbutikker. Vi falt for denne gyngestolen som var i svært god stand og kjempe god å sitte i. Har lenge hatt lyst på en gyngestol i lignende stil som en som farmor har. Denne er ikke lik den hun har, men noe samme stil.
Vi kommer nok til å trekke den om i et lysere stoff. Treverket skal IKKE males.
Innehaver av bruktbutikken var så grei at hun og mannen svippet den innom oss her i Narvik da de var på tur til Tromsø. Vi hadde naturlig nok ikke plass til den i bilen vår da vi var på tur hjem fra ferieturen vår.
...
Her under følger to bilder av terrassen som Tom-Espen fortvilt har prøvd å få beiset ferdig inni mellom regnskurene. Terrassen ble bygget for to år siden med STOR hjelp av vår kjære nabo Ola. Uten Ola hadde ikke denne terrassen blitt til. I år var det dags å beise den. Tom-Espen fant en beis som vi syntes var utrolig fin - naturgrå, tror jeg den heter.




Sparklinga har fortsatt i dag, uten meg. Jeg egner meg bedre som tilstedeværende mamma enn som sparklearbeider ;o) Tror det ble litt ekstra jobb å rette opp det jeg begynte på i går....

Ønsker dere alle ei riktig god helg!!!

1 kommentar:

  1. Nydelig gyngestol du har funne dæ, glær mæ tel å se når du får trækt den om. Trur den kommer til å bli kjæmpefin!
    Go hælg tel dæ og dine!
    -klæm-

    SvarSlett