Sider

lørdag 24. juli 2010

Marit


I går kom Marit innom med en liten overraskelse. Marit er mitt søskenbarn (kusine), min nabo og min aller beste venn. Overraskelsen var en liten reisegave fra Stockholm. Hun, hennes to barn og min tante hadde nettopp kommet hjem etter å ha besøkt min mamma og pappa (min stefar) som bor der.
Da jeg så hva overraskelsen var så kjente jeg meg så god og varm i hjertet - tenk hvor godt Marit kjenner meg.
Det var en nydelig sinkboks formet som et hjerte, og et kremmerhus med deilige sjokoladepraliner :)
Det er utrolig godt å kjenne at noen bryr seg om deg og er glad i deg. Jeg tenker på det ganske ofte, at jeg er heldig som er beriket med så mange mennesker rundt meg som jeg vet er glad i meg.
Jeg håper at jeg gjør meg fortjent til det, men det jeg vet med sikkerhet er at disse menneskene betyr uendelig, uendelig mye for meg. Og det tror jeg dem vet.
Så takk for at dere finns mine gode venner, min familie, mine barn, mine herlige naboer, mine hyggelige arbeidskamerater og ikke minst min goe' mann :)

...




Ha en fin lørdagskveld!

2 kommentarer:

  1. Så koselig! Det er godt å slike venner:)
    Jeg har nettopp bestilt meg likedane bokser, de er nydelige:))

    SvarSlett
  2. Ja vad vore livet utan alla dessa människor som älskar en?.... Jag köpte ett litet hjärta i måndags i detta mönster, för färgerna inspirerade mig så mycket i mitt måleri. Dessa bleka lite rökiga färger..mmm. Ha en fin söndag!
    Kramar Pia

    SvarSlett