Sider

fredag 23. juli 2010

Lampehuset - en herlig interiørbutikk


 

Jeg og barna dro til byen idag for å kjøpe nye røykvarslere - slike som er seriekoblet. Turen vår gikk til Lampehuset
(se facebooksiden til Lampehuset her).
Vi fikk med oss hjem litt flere ting enn fire røykvarslere, for de har så utrolig mye fint i denne butikken. Jeg lurer på om alle er klar over alt det flotte interiøret de har i kjelleren - hyller, skap, bord, bilder, knotter, "jukseblomster", knagger, blomsterpotter, sinkbøtter mm, mm.
Butikken er virkelig verdt et besøk, og i august ville de få inn MASSE nye varer :)
...
Kjøpte bla en "U" som vises på bildet her over, og så fant jeg et kjempe fint lite skap som vi fikk for en rimelig penge pga ei sprekk som jeg synes var ubetydelig.
På bildet like under her ser dere et hjerte i vinduet. Hjertet var det Aron som fant, og det ville han så gjerne ha.
Aron sa forresten noe så skjønt her forleden dag da jeg sa at han alltid er så snill: "Ja vet du hvorfor mamma?" "Jo, det er for at det alltid er et hjerte over mæ som smile."
Så det kunne vel ikke passe bedre med et hjerte over plassen hans på slagbenken på kjøkkenet :)
...
Bilde: Nå for tiden går det i dusgrønn og lysblå. Deilige toner synes jeg
....

Bilde: Lite skap fra Lampehuset. Merket er IB LAURSEN.


Klæm fra

3 kommentarer:

  1. Heeeia!
    De har mye fint der.Va der for ikke lenge siden!
    Det skapet va utrolig fint,ka du måtte betale for det?Vil åsså ha et;)

    Vi kommer innom endag det passe for dåkker.
    Gjett om æ glæde mæ til de bynne i bhg igjen.Å vær aleina hver dag med de og vær mega høygravid i tillegg passe ikke godt ilag...HEHE

    K L E M

    SvarSlett
  2. Underbara bilder! Jag är också helt insnöad på blekt gröna och turkosa nyanser just nu. Ha en fin helg!
    Kram Pia

    SvarSlett
  3. så flotte bilder og herlig med den dusgrønne fargen vi var på ferie i sverige og d fallt jeg pladask for en gammle grønn farge som var på døren i huset vi bodde i. Oksidgrønn var vist navnet, vakkert. Ønsker deg en riktig fin helg. klem Monica

    SvarSlett