Sider

søndag 6. juni 2010

NIB-konkurransen: Stilleben fra barnerom på 4.5kvm


Mitt bidrag til NIB sin konkurranse er kanskje et noe utradisjonelt stilleben, men jeg våger meg på å være med i konkuransen lell.
Da vi i Huset på Holmen "huser" fire barn er naturlig nok barnerom og det å bo med barn noe av det som opptar oss i hverdagen. Her i huset er det flust av leker, klær, ting og tang som tilhører barn i alderen (snart) tre til tolv. Jeg er opptatt av å finne praktiske, men koselige løsninger på oppbevaring av både leker og tøy. Minstemann sitt rom synes jeg er et godt eksempel på at man kan få plass til det man trenger, selv på et svært lite areal og samtidig klare å skape et trivelig bomiljø. Derfor valgte jeg et stilleben fra bamsehylla til minsten.
Varme toner i brunt, beige, eggehvitt og lyseblått dominerer rommet, og det har jeg prøvd å få til å gå igjen på bamsehylla.
Velkommen til å ta en titt inn på minsten sitt rom som er på "hele" 4.5 kvm.
....








I skrivende stund sover minsten søtt på sitt rom. Lite aner han at mamma har "meldt" bamsene hans med på en konkurranse ;-)
...


7 kommentarer:

  1. Koselige bilder hos deg, lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  2. Mange fine bilder av stilleben hos deg ☺
    Lykke til!
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  3. Åååå så gøy du ville det, setter jeg utrooolig pris på :)))

    SvarSlett
  4. Så koslig barnerom. Jeg satt også og funderete på om jeg skulle bidra med stillben fra barnerommet. Men er ikke kommet så langt enda.
    Må du ha en fin kveld
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Heisan vennen.
    Nydelige bilder (Som vanlig) og flott bamsestileben. Lykke til i konkuransen.
    Klæm Susanne

    SvarSlett