Sider

onsdag 7. april 2010

Ny engel snart ferdig..."Betraktende vemod"


Litt maling ble det nå på meg i påsken, men ikke så mye som jeg hadde tenkt. Dette bildet som heter "Bektraktende vemod" og er til ei forandring malt i akryl. Helt ferdig er det ikke enda, men regner med det blir ferdig i løpet av de nærmeste dagene.
Kommer til å holde meg til oljemaling i fremtiden. Synes ikke det er like gøy med akryl. Konsistensen er annerledes, og det er vanskelig å få de effektene jeg liker. Synes også at selve glansen i malingen blir mere "kunstig" med akryl.
...
Nå er det kun få dager igjen til vi har en 5-åring i huset. På lørdag har Aron bursdag. Han hadde i utgangspunktet kun lyst til å be "vokserne" i bursdagen sin. Etter litt overtaling har vi nå fått ham med på at vi skal be noen av vennenne hans hit på søndag, og nå gleder han seg veldig til det.
Så da blir det feiring her i huset hele helga :)
....

3 kommentarer:

  1. så fint bildet var, du er virkelig flink å male:)

    klem L

    SvarSlett
  2. Herlighet så dyktig du er...Ble helt forelsket i dine bilder. Gøy at jeg datt over denne bloggen, her vil jeg gjerne følge videre, klems...

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte bilder. Gode farger. Skulle virkelig ønske jeg kunne slikt...
    Har en award til deg inne på bloggen hos meg.
    Ha en fin kveld videre. Hyggelig og følge deg

    SvarSlett