Sider

fredag 4. september 2009

Middagsserviser

Vi mangler et pent middagsservis her i huset, og vi tenkte at vi skal begynne å kjøpe inn deler til et. Bryllupet er jo en ypperlig anledning til å starte og samle.
Problemet er at det er så mye pent å velge mellom... Jeg var en tur innom Tilbords i går og ble mer enn usikker på hva jeg egentlig helst ønsker oss. Mange damer vil nok kjenne seg igjen da jeg sier at det er liten hjelp å få av den blivende brudgom. Han sier at jeg bare må bestemme...
Tja, jeg vet ikke - jeg liker både det litt tradisjonelle, det enkle og det litt moderne enkle.
....
...
Angelina Platinum
...

Silver Paisley
(bildene er hentet fra Tilbords sine nettsider)

Dette er noen av de servisene jeg synes er pene. Hvilke serviser synes dere er pene? Morsomt om dere kan komme med kommentarer på dette, og eventuelt komme med tips om andre serviser som dere liker.

God natt fra meg


8 kommentarer:

  1. Tror jeg likte best det første.
    Liker enkle middagserviser.
    SFor da blir man ikke bunnet så opp i hva man kan ha som dekorasjen.
    Ha en fin dag
    kLEM

    SvarSlett
  2. Vi har også begynt å se på servise til bryllupet, valget står mellom Grey Pearl og Silver Paisley her også :)Ikke lett å velge når begge er så fine :)

    SvarSlett
  3. Vi gifter oss ikke før til sommeren igjen, så jeg har heldigvis enda god tid :) Men det hadde jo vært kjekt å begynne å samle til jul da :)

    God helg til deg også :)

    SvarSlett
  4. best å ikke gi disse mennene for mye ansvar...:-)
    God helg og stå på!! klem

    SvarSlett
  5. Spennende;)
    håper du har en herlig helg!
    klem

    SvarSlett
  6. åh, så svårt att välja, när alla är så fina.
    Ha en underbar helg.
    Kram Åsa

    SvarSlett
  7. Hvis jeg skulle velge mellom disse tre hadde jeg tatt Grey Pearl. De er kjempefine alle tre, men et service skal gjerne vare noen år og da kan det aldri bli nøytralt nok.

    Det er nok en grunn til at jeg ikke har et skikkelig service...he-he

    SvarSlett
  8. Jeg takker for inspill! Tror jeg kommer til å gå for Grey Pearl. Har egentlig lagt det inn på ønskelista i butikken, men bedt dem om å vente litt med å legge den ut til jeg var 100% sikker.
    :o)

    SvarSlett